|
Volg je bestelling via de gebruikerspagina |
|
 |
|
Onze klantenservice krijgt regelmatig vragen over wanneer de bestelde stickers geleverd gaan worden. Deze informatie kun je vinden op je gebruikerspagina. Ook kun je er andere informatie over je bestelling vinden en een factuur van je bestelling downloaden. In dit blog lees je er meer over de voordelen van je gebruikerspagina. |
Je komt op de gebruikerspagina door in de bevestigingsmail te klikken op de link Klik hier voor je besteloverzicht. Als je je geregistreerd bent als klant, kun je ook bij je gebruikerspagina komen door in te loggen. Op de gebruikerspagina vind je informatie over:
- Wat voor soort stickers je besteld hebt.
- Hoeveel stickers je besteld hebt.
- Hoe je stickers geleverd worden (los, op vel, op rol).
- Wat voor levertijd je hebt gekozen.
- De prijs van je bestelling.
- Andere informatie over je bestelling, zoals rolafwikkeling, drukkleuren, speciale afwerklagen, et cetera. Deze informatie wordt alleen getoond als het relevant is voor jouw bestelling.
Ook kun je via je gebruikerspagina facturen downloaden van je bestellingen. Overigens wordt op de dag dat je stickers bij ons vertrekken ook automatisch een factuur toegestuurd naar het e-mailadres dat je daarvoor opgegeven hebt.
Wanneer worden je stickers geleverd?
Op de gebruikerspagina staat vermeld wat de verwachte leverdatum is. Deze datum verschijnt op het moment dat je order naar de productie is. Dit gebeurt automatisch op moment dat je bestelling betaald is (met uitzondering van betaling op rekening) en het drukbestand bij ons binnen is en goedgekeurd is. Als je stickers verstuurd zijn, ontvang je een Track & Trace-code. Houd er wel rekening mee dat je bestelling gedurende de hele dag geleverd kan worden. Het kan dus zijn dat je stickers pas op het einde van de dag binnenkomen. Wij hebben namelijk geen invloed op de planning van onze bezorgdienst. Wil je de actuele status van je bestelling weten? Vraag deze dan op via onze chatbot. Geef daarbij het ordernummer en je e-mailadres door.
Je drukbestand aanleveren
Om stickers te kunnen drukken, hebben wij een drukbestand nodig. Heb je al wel een bestelling geplaatst, maar nog geen bestand aangeleverd? Dan kun je dat via je gebruikerspagina alsnog doen. Ook kun je je drukbestand goedkeuren. Meer informatie over aan welke eisen het drukbestand moet voldoen vind je op de pagina met aanleverspecificaties.
Eerder bestelde stickers bekijken
Als je vaker stickers besteld hebt, kun je op je gebruikerspagina ook je eerder bestelde orders vinden. Net als nog openstaande offertes. Let op! Deze orders en offertjes kun je daar alleen terug vinden als je je geregistreerd hebt als klant en ingelogd was op moment dat je die order plaatste of die offerte aanvroeg. Heb je je niet geregistreerd, dan kun je alleen bij die order komen door te klikken op de link in de orderbevestiging. Van elke order die je plaatst, krijg je zo'n bevestiging. Ben je van plan vaker stickers te bestellen? Dan raden we het aan om je te registreren. Dit kan tijdens het plaatsen van je bestelling.
Herhaalorders plaatsen
Het voordeel van eerder geplaatste bestelling bekijken is dat je gemakkelijk een herhaalorder kunt plaatsen. Dit is handig als je exact dezelfde stickers nodig hebt en dezelfde hoeveelheid wilt hebben. Wil je wel dezelfde maat stickers, maar bijvoorbeeld een ander aantal of een andere opdruk? Dan kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen of door ons een offerte laten maken op basis van je oude bestelling. Neem hiervoor contact met ons op. Houd het ordernummer van je eerdere bestelling bij de hand, dan kunnen we deze gemakkelijker terugvinden.
Controleer je adres en contactgegevens
Op de gebruikerspagina staan ook je adres en contactgegevens. Heb je al vaker een bestelling geplaatst, dan kan het handig zijn om te controleren of alle gegevens nog juist zijn. Kloppen ze niet? Dan kun je deze zelf aanpassen. Dit kun je door rechtsboven op Mijn gegevens te klikken. Je krijgt dan een pagina waar je gegevens staan. Klik op Contactgegevens aanpassen om ze aan te wijzigen. Heb je een order geplaatst en is deze al in productie? Neem dan ook even contact met ons op. Het kan namelijk zijn dat de productie al bezig is je bestelling verzendklaar te maken.
Meer informatie en stickers bestellen
Heb je een vraag? Stuur een e-mail naar info@sticker.nl of stel je vraag aan onze chatbot. Wil je stickers bestellen? Vul het bestelformulier in of maak eerst een ontwerp met onze ontwerpmodule en plaats dan je bestelling. Wil je exact dezelfde stickers bestellen? Plaats een herhaalorder via je gebruikerspagina.
|
|
|
|
 |
|